.



love letter dari seorang pakcik "PENYAYANG"

i woke up unusually early today. i just can't stand the noise that my handphone made! so, i went downstairs and was shocked to see nothing on the table.
i was like,..... mak cuti kan hari nie? akibat slalu bangun lambat, mak pun masak makanan lambat!

abaikan. aku da planned nak pegi shopping today with syafiqueva. aku dgn bangga sukanya memakai baju perpel kesayanganku that was given by my brother. with a little splash of Kenzo Flower, aku da ready nak shopping!

alkisahnyaa... dalam aku mencari2 tempat utk memaking keta aku yg buruk cantik tu, aku ternampak satu lokasi yang sangat strategik. strategik berbanding tempat2 parking lain yg ada. makanya, aku pn memPARKkan keta aku yg buruk cantik tu di situ. yaa. di situ.

lokasi=betol2 depan ct point (bg sesapa yg taw lah. hihihi)

tidak lama. aku hanya pusing satu round ja. menunggu ketibaan syafiqueva di mcD dalam 5 minit. trus kami blah menuju ke kereta ku.

aku pelik. sgt pelik. benda tu tadak pun atas keta aku tadi. sambil seorang PAKCIK berpakaian putih menatap kereta ku yg buruk cantik itu seperti kereta itu dinaiki Siti Nurhaliza atauFont size Paris Hilton atau Britney Spears atau Noor Irfan!! hahaha.

oh. aku da agak. aku da agak.pasti! pasti! pasti itu surat cinta. ya! surat cinta diberi dalam situasi apabila, si peminat itu KECOT, BACOI, TAKOT untuk mengungkapkan kata2 hikmatnya itu. aku resah, namun tak ku endah semua itu. aku terus pergike Watson hanya untuk mengaburkan diri dari PAKCIK, si pemberi surat cinta aku itu.heheh

hati ini masih resah, memikirkan jumlah perkataan yg ditulisnya itu. adakah 6oo patah perkataan? atau 120 patah perkataan? atau jumlahnya tidak mencecah pn 100? huh! aku bergegas ke kereta ku itu. dan aku mengambil apa yg seharus diambil dan apa yg harus dibaca.

omg!
no plate kenderaan :K**19**
kesalahan : ******

(surat tu aku simpan elok2 dalam beg aku, nk sorok dari pak aku. abehlaa kalao dia taw. mak aku yg taw pn dh hingaq mcm kene rompak ja! sabaq2..)


etceli, aku xigt pn ape yg tertulis, tp.. choi laa PAKCIK berseragam putih tu! ada kaa patot dia saman aku? huh!. aku xpuaih hati.. tarak.. aku xpenah kena saman sblm nie. HANG laa yg telah memecahkan rekod aku!! wee~ aku xsuka. tapi aku xheran! aku p alor star mall shopping lagi syok! kepada PEMINAT aku itu, tlg laaa banyak lagi kereta hang buleh dapat duit. banyak lagi kereta kat jalan raya tu dipandu mcm pelesit. HANG dengki kt aku kan sbb aku rijek hg? atau, hg nak aku p Balai Polis so hang buleh jmpak aku? *perasan
tarak.. aku mmg xpuaih hati sampai bila2!!! xkan (=

| 18 Eaters


◄ Older posts
Newer posts ►



who cares;


FOLLOW THIS BLOG!!


Hello I'm Irfan, 20, standing at 1.7m tall. Pretty random (I do what I want >:]) more?


Tell me!





They're SO HOT

Average Jane Syafiq The Fuschia Colour Lovers The Brick House Apartment Therapy Oppa

who made you king of anything?

template by s.m!sery.
resources: