.



aku pregnant

Biasalah duduk rumah sewa. Mesti ada yang x kena. Kisah aku ni bukanlah kisah bombastik seperti Slumdog Milionaire atau The Curious Case of Benjamin Button. Tapi, kisah aku ni boleh dikatakan mencabar kesabaran yang aku simpan selama ni la kan.

Alkisahnya macam ni, aku ada laa pergi shopping dekat Pacific kat Penang sini dan lokasinya bukanlah dekat macam Pacific Alor Star dengan rumah aku tapi aku pergi Pacific sebab nak beli kasut. Sumpah kasut kat situ murah2. hehe.. Jadi, alang-alang dah sampai Pacific tu, aku beli la makanan sekali. Salah satu yang aku beli is, kacang petak(x sure la dgn nama nie). Sapa taw sapa taw? Abaikan ja lah
Harga dia pun murah, rm1.70 saja.(Mesti korang ingat aku over kan?).Even harga dia x macam Ferrero Rocher mahupun Cadbury Hazel Nut yang besaq tapi, rasanya dah boleh wat aku ketagih taw? Lebih ketagih dari segala jenis dadah yang ada. Hahaha.

Aku pun makan la 2 petak kacang tu, habis makan, simpanlah dalam peti ais risau kalau2 masuk angin or semut mai. Yalah, benda manis. Adalah dalam sehari ja aku tinggaikan kacang tu dalam peti ais. Pastu semalam bila aku dah start mengidam balik, aku pun carilah punya cari kacang tu, tapi dah xjumpa. Apa yang aku jumpa is plastik semata2.

Yalah, memang benda tu x mahal, RM1.70 saja.Tapi kalau campur dengan duit minyak motor aku, duit parking lagi, duit tenaga aku pegi sana, alahai.. xkesian ka? Pulak tu, xkan kalau aku nak simpan makanan aku dalam peti ais kena wat tag pulak kan?? Lagi 1, memang lah aku xnak berkira sangat dengan korang, tapi simpanlah sikit kat aku. Ada lebih kurang 15 petak dalam tu. Aku baru makan 2. Mana lagi 13?? Adoi. Sakit hati aku dengan korang. Makanan korang kan, aku xpernah sentuh pun. Kalau aku nak, aku mintak elok2. Aku p setiap bilik tanya tu makanan sapa.

Oh ya, ini rumah sewa. Aku bayar sama bukan korang bayarkan untuk aku. Ini bukan rumah korang yang dalam peti ais tu semua makanan korang. Sekian.

| 5 Eaters


◄ Older posts
Newer posts ►



who cares;


FOLLOW THIS BLOG!!


Hello I'm Irfan, 20, standing at 1.7m tall. Pretty random (I do what I want >:]) more?


Tell me!





They're SO HOT

Average Jane Syafiq The Fuschia Colour Lovers The Brick House Apartment Therapy Oppa

who made you king of anything?

template by s.m!sery.
resources: